Trotsar trötthet

Deff dags. Dag 2. Nu så! Det som är uppbyggt nu ska fram. Sakta och försiktigt. Tanken att bygga är klar. Tar som innan och även under icke deff hjälp av MMSPORTS och Bodyscience produkter. Med detta menar jag Whey och Casein. Det bästa DU kan ge dig själv. Och såklart vanlig mat. Clean food! Ett kostschema är numera påhoppat. Fått fin hjälp av J denna gången. Min Dr har gett ok då jag hållt min vikt och även faktiskt lagt på mig lite efter diverse sluta saker och betydligt mindre vattendrickande som jag var så duktig på. En vecka var hemsk och fick inte ner mycket. Även då samlar man vätska. DEär SÅ viktigt att äta!! Ätit samma nyttigt men unnat mig mer än under en deff. Eftersom dr säger att det är ok så kör jag på. Planerna ska skridas till verklighet. Jag kämpar på. Men sinnessjukt trött efter 15...16 tiden på dagarna. Huvva...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0