Fråga och du får svar

"First They ask you why you are Doing it.....Then They ask you how you are Doing it" 


Fina Linda min! Idag fick VI tid du och jag. Hon pressade mina biceps och axlar så Pip kved. Grymma kvinna vilken power hon besitter! Aj Lov Jo! 

Strul med tåg idag, men allt går. Gäller bara att andas och försöka ta det lugnt. Jag blir så nervig när mina planer ändras bara. Barnen hos Mor igen. Så mysigt! Läxan gjordes och Ted så duktig på Engelska redan. Jag är stolt mamma. Mys och matlådefix. Mer mys och glass till kids. Ja, ibland får man skämma bort. Pojkarna har somnat och jag inväntar Leifs kök. Matprogram under deff....ha ha. Men jag är så glad att jag kan äta med reda igen. Bara att fortsätta medans jag kan. Det kan vända snabbt och det hoppas vi inte! Vill fullfölja detta och vara pigg, stark och bli frisk. Det kör vi på! 





Kommentarer
Postat av: Lottis

Vad duktiga ni är💪💛. Du är stark Johanna, glöm aldrig det💖

2014-08-27 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0