Tre dagar i Påsk

Mina dagar har bestått av att träffa familj, sol, värme, träning. I lördags var det såklart mitt morgonpass spinning och sedan spenderade jag Påskafton med Farmor och Farfar. Härligt och tar vara på all tid med dom. Både med barnen och även när jag inte har barnen. Minst en gång i veckan. Annars får jag abstinens! Påskmat och promenad. Sedan tog vi det vi gör mycket här detta avlånga land: fika. Kvällen spenderade jag allena och på både gott och ont. Orkar jag inte gå in på. Ny dag på söndagen och jag slog rekord. Klockan 9:15 slog jag upp mina gröna. Förmiddagen spenderade jag på balkongen i solen och lapade D-vitamin. Sedan familjeträff, långpromenad, sol, prat om minnen och det som behövs pratas om ibland. Trygga famnar att få känna sig: allt blir bra hos. Sedan tog jag min kvällscardio och förenade nytta med nöje . Kvällscardio och somnade som en liten loppa 21. 
Idag är det måndag. Barnen stannar hos Pappa sin en natt extra och jag har tränat massa idag. Först min morgoncardio i en timme. Hem och hoppades på sol och lite mer sol på nosen. Men jag frös...blev till att börja förbereda matlådor. Sedan körde jag och åt min lunch hos Familjen  i T. Hem...och gjorde det jag inte känt för. Städade..Huvva. Sedan kom belöningen (förutom ett skinande hem) ett grymme pass på Gymmet med Linda. Ben och rrrumpa fick arbeta! Pepp push tillsammans! Härligt! Kvargen var oh så god väl hemma. Sedan tittade jag på klockan. Ok..det tar inte 3 timmar att koka lite pasta/ris och göra min fluff så jag körde kvällscardio idag med. Kan jag vara mer taggad? Nej. Bara att köra på! Och imorgon....imorgon kommer gossarna!!! Tjohooo! Det mesta ska vara klart som alltid då. Matlådor, nystädat och tvättkorgen tom. Allt för tid med dom! Avslutar dagen med något av det godaste som finns och hälsosamt :Proteinglass/fluff mmmm!! 
Protein+Bär=Sant












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0