Sol på nosen

Äntligen är dom hemma! Som jag längtar efter Er! Mina små pojkar har nyss somnat. Lite senare än vanligt men första kvällen brukar vara lite "extra". Sedan skiner solen längre och vi har alla tre mer energi! Jag har hunnit med morgoncardio och bästa frukosten efter det på balkong och solen kom fram! Ännu mer matlådefix och är det rejält påfyllt! Känns skönt. Ett grymt styrkepass och kvällscardio i form av "hoppa in extra och ha spinning" ett riktigt ryck idag med. Jag fullkomligt älskar det. När jag inte har kidsen är gymmet mitt andra hem. Nu är dom här, var så duktiga ikväll. Så stolt över dom båda två! Ted fick sin favoritkvällsmat (en av favoriterna) och åt för två. Månne han växa tro? Ehhhh ja! Han äter mer än vad jag gör ju! Grymt! Stark som en Oxe med. Vilken glädje att se 
när han tycker om och äter. Lias satsade med på kvällsmackan med prickigkorv och marmelad. Ja...det är Lias det. Men lika glad för det. Imorgon har vi planerat in kvällsmat på filt utomhus. Lite förberedelser för det är gjort och min matlåda packad. Längtar till imorgon eftermiddag. Så MYS vi ska ha det. Men först lite sömn och en arbetsdag....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0