Shuntöversikt

Jag vet inte om det är för att vi snart splittas upp och flyttar som jag hoppar in xtra och stannar kvar för ett kvällspass. Jag tror det. Hade inte superviktigt planerat och än sålänge ledig imorgon så. Några extra timmar kan sitta gott med. Som sagt har varit en lång dag. Och kvällen spenderas på jobbet. Bara att cykla hem och hämta mer protein och mellis för kvällen. Det får bli min cardio idag. 
Ted var på buköversikt idag. Självklart gick jag upp till röntgen och var med min pojke. Jobbar ju på samma sjukhus. Så nu ska läkare titta och göra ett utlåtande om shuntens tillstånd. Vi håller tummarna. Klart att går bra. Det sista vi behöver nu är problem med barnens shuntar. Två modiga pojkar! Härligt att få krama om dom idag med! LYX! 
Nu är mellis kvällis nere och dags att fortsätta kvällen på arbetet! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0