Mindfulness på Gym

Dag ett av tre är klart. Utbildning som verkligen intresserar mig är jag och kollegor samt blivande kollegor på i dagarna tre. Vi "åt ute" jag med min matlåda fast på restaurang. Jag blir uttittad. Ja, eller känns som det men det rör mig inte i nacken. Det är mitt val. Vilka val gör du? En intensiv men lärorik dag. Bra föreläsare och intressanta diskussioner med kollegor. Reflektioner och mindfulness övningar. Mer DBT åt folket! Mina kommande kollegor hälsade mig välkommen. Det kändes fint att få veta att DU är välkommen till oss! 
När klockan slog 16:30 släpptes alla Inom Psyk fria som kossor på grönbete till våren. Men kom ut till ett betydligt kallare väder. Tillbaka till den mindre staden och direkt till gym. Såklart väskan packad och klar i bilen. En lugn stund, lite snabbis Protein och prat på Gym. Fick minsann se Linda idag med! Demo för Energy Armor som jag kommer berätta mer om...sedan var det dags att "hoppa in en timme" i spinninglokalen. Jag pressade inte stenhårt. Lyssnar på kroppen. Svetten rann och det var skönt men kroppen är inte helt 100 Johanna energi. Det gick! Väl hemma blev det efterlängtad Godnatt till barnen och Skype med M. Såklart! Morgondagens mat klar (såklart) och förberett så mycket jag bara kan. Jag kommer snusa tidigt ikväll med...men nöjd med en intensiv ha att göra dag. Sömnen a och O så den kallar nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0