Food on the road

Då var vardagarna till ända och vi har helgen framför våra fötter. Blev inte sista dagen på jobbet idag. På måndag hoppar jag in extra. Svårt att slita sig? Ja....
Iallafall var det glada små kids jag hämtade! Vi körde direkt till gymmet för mitt Fredagspass och jisses så skönt det var att få svettas lite. Blir mindre av det då det både är jobb och barnen som går före. Väl hemma var vi sultna som vargar. Sedan bakades en Super Special Knäckigt Fin Äppelkaka/paj. Båda barnen var bagare i köket med mig. Så nu är picknickfikan en del av det klar inför morgondagen. Här doftar nybakat! Det renbäddades i sängar och badades. Lite tv mys sedan tända ljus och kvällsfika. Lias sade för en stund sedan: 
- Jag vill gå och lägga mig. Han kröp ner och snusade på örngottet. Log och sade..
- Mmmmm....vad mysigt. Ted hängde på och båda sover gott i sina sängar. Det är livskvalité för mig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0