2 olika dagar

Oj. Gårdagen bestod av mycket träning, fix med pass, hålla pass, styrketräning girltalk i solen och skålade med Sprite Zero! ...kvällspowerwalk med Linda. Sen kom huvudvärken smygandes. Somnade som en...zzz..





Idag vaknade jag lite sådär halvkass. Tidig morgon, en timmes promenad...jobb. Väl utstämplad var gymväskan med i bilen. Men...kroppen ville annat. Jag stannade hemma. JAG av alla människor har sett en film. En hel film. Det var längesedan. Stekt 2 kilo kyckling och massa matlådefix. Det tar sin lilla tid. Skönt att ha frysen full nu när veckan kommer dra igång på riktigt! Har kyckling för två veckor minst! Ha ha! Skönt att ha det gjort. Samtidigt som det är lite kul att fixa clean food till sig själv. Veta att maten är bra! Snoret har checkat in i nosen, huvudet värker och jag fryser. Avnjutit mitt proteinfluff och en trött J hoppas på att vakna Piggelin imorgon! Snälla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0