- Saknar dig mamma!

Åh! Vilka ord. Direkt från Hjärtat! Hördes verkligen på båda mina små att dom verkligen saknar mamma. Åh vad jag saknar!!!! Längtar! 
Det var TUR jag fick vila idag. Bara ta dagen som den kommer. Ett lugnt ben/rumpa pass och girltalk på morrn. Sedan min Spinning. Rösten är inte bra alls. Men peka kan jag. Pressar inte 100%. På måndag ringer jag doktorn. Jag lovar. Sedan hem....dusch och mot min lördagsdejt: farmor och farfar såklart! Mys, middag, promenad, läsa tidning hos Farmor i sängen, fika och deras goda råd, kärlek och glädje var precis vad jag behövde. Deras lycka över att jag mår bättre när jag ser resultat av min nya kost. Deras oro för annat och deras tankar om framtiden. Vad skulle jag göra utan Er?
Sedan ner till Gym igen. Ingen feber no more. Vilken frossa jag haft flera nätter. Jag tror tidigt sänggående och inget gym igår samt mängder av vatten hjälpte mycket. Blev resterande av ben & rumpa. Fnissar lite och kör hem. Nyser hela tiden och snorar. MEN det vikigaste, ingen feber. Jaha, fönstren skäms jag för. Så alla putsas. Slänger in mat i ugnen och värmer på. Viker tvätt. Sen kommer kvällen. Försöker se film, ingen bra...nu är det Gladiatorerna som gäller såklart. Snart en massa sömn innan en arbetsdag. Skype är Godnattad och jag är numera Johanna nr 1. Det finns en Johanna till nu. Hon är liten, vit och har stora tuttar för hon har valpar. En hund har M hjälpt ett tag nu. Matat henne och kelat henne. Hon väntar på honom var morgon utanför dörren. Så han döpte henne till Johanna...
- So Now i have you here ;) 
Jaha! Voff!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0