Fredagendentrettonde

Ja, ändå säger jag: TGIF!

Ännu en dag med föreläsningar!
Sista föreläsningen mycket intressant, rolig och fängslande. Ska med nöje börja läsa hennes bok nästa vecka och självklart berätta om den.
Det serverades fisk idag...
- En ovan jord gluten och laktosfri!?
- Min mat!
Är man komplicerad så är man. Envis med. Stor eloge till restaurangen som fixade med detta till mig.

NU! Fredagsmys. Vi 3. Mörkret har lagt sig och trötta men nöjda. Haft en fin kväll tillsammans so far. Med färdig mat då vi kom hem (det är great) så ja: Tacos. Vi ligger på soffan...inväntar Idol.
Ingen som märkt av otursdatumet idag? Inte jag iallafall! Tvärtom!

Huvudet snurrar på mig. Men vet ni vad? Det blir bra :) tänk på detta:

" Var din egen ryttare i ditt liv...inte hästen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0