Toystore

Igår! Som sagt...alla tre lika lyriska över alla Halloweenprylar. Gammal häxa som jag är fascineras jag av det ockulta. En högtid som man kan krydda lite extra på. Spöka ut sig och få vara barn på nytt och det är ok. Även om jag är barnslig annars med. Vi provade alla masker och jag sade till Ted:
- Kan vi inte gå ett varv till och titta?
- Ha ha mamma! Du är tokig! Klart vi kan! 
Det finns så mycket man kan klä ut sig till. Kul hade vi ja! Vilken gårdag! 
Sitter med morgonkaffet (tredje svarta koppen) tvättmaskinen kör första tvätten utan kläder och Lias sitter intill men....propsar på att gå in på rummet. Kan det vara så att han vill att Storebror ska vakna? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0