Weekend

En vecka. Helgen är snart till ända! 

Vi har grattat Pappor idag och kramat Farfar extra mycket. Varit på våffelfest och börjat lära känna vårt nya tillskott i familjen. Jag gjorde sedvanliga Lchf våfflor och Farmor Gräddade sina! Poppis? Åhhhh ja!!!

Känns lustigt att ha bil igen, men fritt! Jag har dock ännu inte vågat sitta bak ratten. Får handsvett av bara tanken. Det kommer väll snart...snart ska jag nog ta mig i kragen. Jag vaknar med huvudvärk och utan tabletter somnar jag med huvudvärk. Därav knaprar jag värktabletter. Orkar inte gå med konstant huvudvärk. Räcker med allt annat som gör ont inombords. 

Varit och tittat lite runt i affärer, det lider (har jag säkert nämnt innan) mot Jul och jag blir lyrisk av alla Fa la laaaa saker!

Sköna söndag fortsätter. Missade Bingolotto idag. Nästa söndag M! Nästa! 
Då ska vi Bingolotta allt vad vi kan!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0