Långsöndag

Upp och hoppa Liten loppa.
Lias snusade längst. Frukost i soffan (barnen älskar det och på helgerna, speciellt söndagar så...) mys.
Sedan gick vi UT! Hem till Farmor och Farfar. Hade en "gå en runda med Farfar dejt" idag på fm. Ted stannade hos Farmor (kvalitetstid) och Lias hängde med oss i vagnen. Han njuter av att åka vagn till max. Vi gick till Hlm gården, sedan visade Farfar mig en ny längre runda. Lite mer än 5km och det var så skönt. Farfar blev så trött och en banan rast fick han ha. Men han klarade det! Så jäkla grym! Fyller 78!!! Sen skulle han minsann putta vagnen med. Avgudar denne man!
Väl hemma igen var Ted och Farmor i full färd med att grädda pannkakor. FEST! Ha ha!
Sedan slumrade jag och Lias på soffan...jag kunde ligga 15 minuter. Sedan spratt det i benen igen...
Lias sov, Ted ritade.
Sedan tog jag och Lias ännu en walk och Ted stannade en stund med Farmor och Farfar för det ville han.
Lias har snaskat glass...Storebror hemma nu. Lazy men ändå effektiv söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0