Final countdown

Är det nu. Tick tack!
Veckan började super ska ni veta!
En del fix inför vad som komma skall, värme, få barnen, barnskratt, pussar, kramar!
Sedan...gjorde jag en annan tokig grej med. Men det tar vi sen. Jag är så förväntansfull!

När man blir rastlös kan man sortera smycken. Inte "rotat" igenom mina smycken på år. Nu är det gjort och så kul! Hittade massa kul! Smycken från barndom. Bl.a. En ring...en väldigt speciell ring. Fick av Farmor som liten. Minns att jag lekte att den var en vigselring som liten flicka...den glimmar än. Full med barndomsminnen!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hej darling !!!
Jaaaa... det var allt för länge sedan vi hördes sist - knasigt !! Och jag lovar att jag ska bättra mig på den fronten !! Kram på dig snygging !!

2013-05-22 @ 17:43:44
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0