Nya Tantlampan

Lazy Sunday?
Oh no!
Hade vår Lazy day igår (då räknar jag inte in tvättning)
Idag var vi uppe vid 9 alla tre. Pigga som mörtar för vi släckte våra ögon igår efter Mello. Lång mysfrukost, det bästa med att vara ledig. Vasaloppet på tvn...
Sedan medans barnen tittade på Fem Myror är fler än...så städade Mor i huset. Vi packade väskorna och (ha ha inte mycket..) och styrde kosan mot Familjen i T. Blev bjudna på Mojjas goda tacopaj och smaskens som barnen åt!!! Kaffe på det! Såklart!
Ted och min Lillebror spelade...hm...vad det nu hette. Jag, Mojjan och Liten Lias tog en lång härlig promenad i VÅR solen. Till Loppis och fynd affär. Ja, fyndade. Bror fick komma ner eftersom shoppingen blev mer än beräknat. Fick köra hem varorna och vi traskade hem igen. En snabbis kaffe och sedan till Patrik...
Kaffe och gitarrspel. Barn glada över att se far och far över att se sina pojkar. Fick med lite mer från huset och väl hemma har jag fixat och donat. Funderar på att fortsätta med det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0