Tiden går ändå

Ledig dag. En nästan oskriven dag blev full. Full av sådant jag behövde/kände för att göra. Förutom mycket promenader, sovmorgon och morgonkaffe länge....
Ett besök hos Farmor & Farfar och en snabb kopp kaffe. Besök och besökte Tina min. En sväng till Jysk med Lillan och minsann en ryamatta till vardagsrummet nu, även skohylla. Lite och lite tar det form. Mitt och barnens hem. Känns mindre och mindre naket. Mattan är gosig att gå på. Både Tina och Lillan på kaffe. Flickprat...
Sedan gick jag mot loppisen. Kände att idag kan jag fynda. Blev några små söta skålar... Vidare till lägenheten igen...trodde jag glömt släcka ljuset. Men det visade sig att jag släckt det. Bara att traska ut igen. Lite ärenden igen, benen röra på sig igen. Väl tillbaka kunde jag inte mer än titta igenom post....dona lite sedan ut igen. Sista gången nu då!
Ja, jag har fyndat idag, träffat vänner och familj...
Sedan ett varmt bad..tv och kaffe med grädde....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0