Planering

Halva veckan snart gått. Håll ut och försök att "njut".
 
Tidigt idag med, men imorgon imorgon är det kvällsjobb på schemat och då ska jag unna mig (tror jag) sovmorgon.
Efter jobb och en dag som gått relativt fort uträttade jag lite ärenden, väl "hemma" var Mojja där. Kaffet på och massa tjöt. Sedan lagades det kvällsmat. Idag bjöd jag på LCHF Plättar med vispad grädde. Jisses så gott det var! Tiden gick så fort, dags att slänga ihopa en kaka innan Pappa kommer och hämtar Mojja?
Det blev Katrins LCHF Chokladbollar. Åh så goda dom med och Pappa som är en gottegris tyckte dom var mycket goda. Mixer önskas till mitt hushåll för att hacka nötter är inte kul och jag tröttnar fort så nötbitarna var väll lite för stora för min smak men uppskattades av andra. Kaffe och sedan for mina "gäster" hem. Dags för en timme på cyklen, slänga sig i duschen och sedan komma på att jag måste byta tvätt tid då jag ska jobba då jag planerat att tvätta. När det var gjort och sista som skulle bäras ner i förrådet gjort så har jag "arbetat" hemifrån. Var ett tag sedan jag jobbade med detta men jag hoppas på bra respons och på en erfarenhet rikare...
Klockan är redan 22 snart och kanske dags att relaxa lite iallafall...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0