Kokosgröt

 
Idag blev det riktig mat/bakmania igen.
Jag började min morgon med en tur i tvättstugan, en lång PW & sedan började jag baka BlissBröd.
www.blendningbliss.se
 
Jag kokade KOKOSGRÖT till en sen frukost:
 
2 ägg blandat med 1 dl Soyamjölk samt 1 msk kokosnötsmjöl. Koka upp under omrörning. Smaksatte med kanel, kokosflarn och ICAs egna Stevia sötade Hallonsylt.
 
Jag är ingen "grötisperson" men detta var gott. Mer smak ska dock tillsättas nästa gång. Kanel gör dock susen och sylten är verkligen en 10 poängare! Att kunna ha något klart i kylen och inte alltid behöva göra allt från grunden.
DET var helt underbart mysigt att ha sin träning gjord, bröd i ugnen, avnjuta frukost och utanför öste regnet det. Det smattrade på rutorna och åskan dundrade. Livskvalité kallas nog det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0