Arrakschokladdröm LCHF

 
Gårdagens bak och surprise blev mer än lyckad!
 
Jag tycker det är så kul att baka och framför allt till andra. Att ge är något av det bästa som finns.
Det blev förutom icke LCHF kladdkaka (lite skraj att mitt sällskap inte skulle tycka att LCHF kaka föll i smaken) en "Arrakchokladdröm" som jag fått inspiration från en annan LCHF are. Lite eget tillsatt och poff en riktigt god  kaka.
 
Nu är en helg på 36 timmars jobb över. Jag tror jag kommer somna lika snabbt som resterande kvällar denna helgen. När jag väl blev trött så sade det bara poff (igen) och ögonen gick i kors. Mina gröna tittor trötta..Som att blåsa ut ett ljus.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0