Höger eller vänster

 
Ännu en strålande solskens dag. April är här och nu går det verkligen mot ljusare tider.
Blev en långrunda idag med på Hlm gården...Så rofyllt. Så T Y S T.
Det behövs eftersom fjärde kvällen nu är till ända och då behöver man lite lugn och ro innan jobb. Huvudet är jag ganska så trött i nu. Jisses så många tankar nu.
Sommarsemestrarna är nu planerade på jobbet. Jag tar ingen semester under semesterperioderna. Många kollegor som vill ha med sina respektive så det blir innan och efter sommarperioderna för mig. Jag är flexibel. Lite ledigt vid midsommar ska minsann bli gott däremot. Lite ledigt på min födelsedag och jag hoppas på en liten minisemester innan sommaren. Och sedan en lite längre i höst när den Svenska sommaren är över. Vart, hur och med vem vet jag inte än. Tar det då. Känner mer och mer hur jag släpper kontrollen och låter det komma. Jag är mindre kontrollfreak än för ett år sedan vill jag lova. (Fast jag skrevit i mitt schema fram till årsskiftet). Jag avnjöt min frukost på balkongen, måste få dit mina utemöbler. Dags för det nu ju...
Sedan kaffebesök och jag fick en gammal garderob till mitt förråd. Kan ju vara bra att ha och förvara diverse kläder i. Annars? Jaha...
Vill komma iväg. Vill få rensa ut tankarna efter allt som hänt. Mycket "man" vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0