Some free time


Är det idag!
Små väckte mamma 6:14. Ja, hör och häpna. Detta händer väldigt sällan. Jag blev så glad av att se två små pojkar vid min sängkant.
- Mamma Lias han har vaknat...
Finns det någon med större hjärta än Ted?
En lång och lugn morgon med massa Syskonmys innan Ted åkte till skolan. Lias gillar inte riktigt när Ted lämnas av på skolgården...Väl hemma har min lille kille njutit i fulla drag av att snaska på cashewnötter och pilla på lekrummet. Titta lite på bilar och bara vara. Jag har tittat igenom alla bilderna för klockan blev mycket igår och mina gröna var trötta. Otroligt vilka minnen en bild ger. Underbart att titta tillbaka på den veckan!
En ledig dag och ännu har dagen varit lugn och jag tror att vi fortsätter i detta tempot. Lite måsten finns alltid men jag tänker inte göra något utöver det vanliga....
 
 

Kommentarer
Postat av: Kikki

Jag trivs bra där. Bara att jag känner att det inte utvecklas mig något direkt. Eftersom jag har 3 års erfarenhet inom hemtjänsten, är det i princip samma vård. Ingen större skillnad på att gå in på någons rum än i någons hem. :)
Ska få vara med en dag i hemsjukvårdeb och en dag på vc i Vittsjö förhoppningsvis. :)
Jag kommer välja inriktning äldreomsorg. Sjukvård finns ju inte kvar. Jag vill helst jobba inom hemtjänsten :))
Kram kram

2012-09-19 @ 12:22:09
URL: http://Kixxan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0