Detta är inte sant

 
Kan detta vara mitt karriär år?
 
Nej, kan det vara så bra? På en vecka har det hänt så otroligt mycket på jobbfronten så jag spricker av glädje. Jag trodde aldrig att allt kunde lösa sig så bra och så snabbt. En oro har nu försvunnit och så bara poff. Tänk att för några veckor sedan gick jag på 50% och med lite ovisshet. Nu är läget annorlunda men berättar så fort allt är klart. Jag har dock fått TRE fantastiska besked på EN dag. Det är ju sanslöst och gör det värt att jobba för mödan.
 
Att tiden den rusar är ju inget nytt. Denna dagen har susat iväg. Både mycket på jobbet och sedan efter jobbet med ett som nämnt lite ovan spännande möte (igen!!!). Sedan var det dags att hämta barn, köra ett ärende och sedan hem & sätta fyr i pannan. För varmt och gott ska vi ha. Tömma kattlåda och ge dom mat, starta en maskin tvätt och laga mat. Barnen sitter som ljus i soffan nu efter maten och diskmaskinen låter här hemma. Snart dags för läseläxan och sedan ska saga läsas....Jag vet precis vad jag ska göra sen....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0