Bot

Att detta stämmer in på mig kanske inte behöver nämnas. Men...jag nämner det ändå. Varför? För att jag kan.

Idag är det ännu en bredvidgång på jobb nr 2. Känns bara bättre och bättre. Tror att detta kan tänkas vara bra för mig. Just nu att fokusera på det viktiga, jobbiga, helvetiska, hjärtskärande som händer då jag är hemma. Men att få komma bort och fokusera på andra mer än 70%. Att lära sig och se nya saker.
Jag tänker inte babbla mer och tjöta om detta just nu. Kommer nog snart spy av mig...

Till något spännande....ikväll är det Teds första DISCO!!!! Jag toklängtar!


Kommentarer
Postat av: Tinna

Men lilla gumman hur är det fatt ?
Länge sedan jag tittade in här. Hoppas du är ok.
Många många kramar

Svar: Det går framåt.....men tufft. Antar att du sett på FB nu med.....:(
SeLuNa

2012-10-26 @ 17:53:43
Postat av: Lottis

Det var klockrent. Tänk bara på att vila lite mellan varven.

Kram

2012-10-27 @ 16:38:20
Postat av: Tinna

Ja jag såg det strax efter jag var här inne och tittade. Förstår att det är tufft.
Många många styrkekramar <3

Svar: Tack fina fina fina!
SeLuNa

2012-10-28 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0