Birthdaygirl

Vackraste Emily! Idag är det hennes dag!
Efter en otroligt intensiv men lärorik dag på ett nytt jobb som extraknäck och även nya lärdomar....styrde jag kosan mot barnen! Som jag längtat efter dom idag. Lias kom rusandes mot mig och då stannar tiden. Ted busade med flickorna på dagis så han kom han med....dock inte rusandes i mammas famn. Pinsamt ju! Sedan var det Emily som gällde ikväll. Så go och varmhjärtad är du. Blev kaffe och första pepparkakan för i år. Sedan kom andra vänner indroppandes och det blev hämtmat. Massa missat prat och såklart bus för barnen.

Igår fick en annan sin första födelsedag. Skulle träffat vackra nyblivna trebarnsmamman igår och tyckte det var märkligt att hon inte svarade på mitt sms. Hon var ju upptagen! En liten underbar gosse kom till världen igår! Stort Grattis, och jag toklängtar efter att snusa bebis! Snusa på Loke!

Mitt i allt, i allt elände så finns det ljusglimtar.


Kommentarer
Postat av: Lottis

Skön att höra att fina du ser ljusa stunder med.

Kram

Svar: Ja, känns som om jag måste göra det. Kan inte och vägrar gräva ner mig....;)
SeLuNa

2012-10-18 @ 20:24:59
Postat av: Emily

Älskade älskade!!!! Du är fantastisk!!!!!!!

Svar: DU är fantastisk
SeLuNa

2012-10-30 @ 06:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0