"Stjärnbagarna"

De e vi deeee!

 

Haha, jag kan berätta att kakan smakade skit. Ha ha. Provade receptet på baksidan av Stevia paketet. Lias lade till lite i smeten dock. Ha ha! Men kul med lite tid bara jag och liten. Ted har lyckligtvis varit i skolan idag och det känns så skönt. Lille killen. Det var underbart att gå genom dörrarna till huset idag, med två små pojkar som väntade i soffan. Efter en dag på jobbet så längtar jag efter dom så otroligt mycket. Små glädjespridare som som alla andra små kan vara riktiga marodörer. Dock idag två små Änglar och det tackar jag för!

Nyss varit på min kvällswalk, och kom hem i rättan tid för sedan öste regnet ner. Då stod jag i en varm dusch. Ha ha! Jag smålog för mig själv då. Ibland kommer jag på mig själv att smålé....


Kommentarer
Postat av: Lottis

Små leende är ok och härliga att få.Ta hand om dig och dina små.

En stor varm kram till dig :)

2012-11-07 @ 12:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0