Är inte denna bilden ljuvlig?

Jag blev helt såld på den och skulle mer än gärna vilja ha den som tavla på väggen. Denna bilden symboliserar verkligen så jag känner nu. Detta är verkligen Jag just nu.

Hur jag känner mig friare och friare men ändå något som "keep me back". Något som gör att jag dras ner mot marken ideligen. Att lyfta en bit för att sedan dras ner lite mot den mörka asfalten igen.

Jag tror verkligen att det är dags att ta tag i saker. Då menar jag verkligen ta tag. Jag har ju börjat men det är en lång väg att gå. Livet är en lång väg att gå. Ljusglimtar jag har tar jag vara på. Det kan gå en dag och jag mår så bra. Sedan är det något som händer och jag blir sådär ledsen igen. Vemodig och melankolisk. Sedan kan det hända saker som lyfter upp mig och jag känner mig så glad. Känslorna nu är verkligen som en Berg och dal bana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0