Magnetic Mania purple rain

Idag regnar det lilac. Idag är jag insnörad på Lila, Purple...plommon.

Lite "positive news" får jag komma med denna dassiga söndag. Ja, allt är inte upp och ner. Som sagt innan så finns det ljusa stunder och jag tror att jag är sådan som person som tar extra vara på dessa stunder just nu. Förutom att jag prickade in Fars dag present till Patrik...ha ha. Pojkarna får ju skämma bort sin Far! Jag och Ted smidde planer inatt då jag kom hem efter sent kvällsskift. (trivs mycket bra hos er på UT SIS) Tror att Ted tyckte det skulle bli spännande med en hemlis till Pappa sin. Han sken som en sol då vi smidde planer för fullt. Fick idag veta att presenten var klockren!

Jag tänker såklart på mina Pappor idag! Har ett varsitt kort till er, men det tar vi när vi tar det. Älskar er lika mycket imorgon som idag. En tanke är viktigt fars dag som vanlig dag. Kan dock tycka det är trevligt med extra uppmärksamhet till mammor och pappor. Varför inte?

Idag är ännu en trött dag (åh igen, nu igen?) och jag längtar efter sängen redan...
Jag behöver komma ut och rasta kroppen. För att orka med att vara vaken ikväll...

Så jag tror att när jag väl är hemma så går jag ut en sväng med musik i öronen. Inväntar mina små och deras hemkomst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0