Fan

Ja, vilken jävla rubrik. Men vilket jävla humör jag är på. Så, nu spydde jag av mig det.
Att vara vuxen och må dåligt är sin grej. Men ett barn.....
Ted har varit med mig idag på Dialogutbildning. Efter fickan (Ted fick minsann en bamsemuffins och en Cola) tre timmar så somnade Ted. Antar att han inte tyckte det var lika givande som jag.
Väl hemma var det till att köra och ha mitt måndags pass. Kanske dags att erkänna sig besegrad? För stressen innan jag satt på cykeln...åh.

Sedan sen kväll här hemma. Ted intill mig nu......detta är hemskt!


Kommentarer
Postat av: Ida Larsson

Usch! Har det hänt honom nått i skolan?? Fan va det är trist när man märker att ens barn mår dåligt över nått. Hoppas det reds ut vad det än är <3

Svar: Ted mår dåligt pga situationen just nu.....Gör allt så extra tungt.....
SeLuNa

2012-11-06 @ 09:07:36
URL: http://lejdan.blogg.se/
Postat av: Ann

Han var så duktig....... Vilken fin kille du har!!!
Kramar

Svar: Åh! Visst är han go!
SeLuNa

2012-11-06 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0