Eaaa eaooo ea ea ea oooo

Söndag och jag vaknar tidigt före alla andra. Självklart klickas kaffet igång och en tyst morgon. Sedan kör jag hem till Mojja och vi är ute och går i över en timme. Våran veckostund att prata av oss på. Ha ha. Underbart är kort. Dags att köra hem, jag fick för mig att baka lussekatter (blev gula bollar). Provade med Dinkel som vanligt och Stevia idag. Smakade utsökt! Hurra för Stevia!
En söndag innebär ofta städning och välbehövt idag med...Kusiner kom och busade. Sedan körde jag för en timmes svettning och ack så härligt. Nu är jag igång igen och det känns så skönt. Kan tänkas att det är därför tröttheten försvinner? Sedan efter en dusch i simhallen var det bara hemom (skånska) och hämta lussebollarna och traskade hem till Pappa. En kväll för oss. Så mysigt! Tänk när vi bodde tillsammans Pappa! Minns du? Trotsig tonåring och vilket tålamod du hade med mig! Vi avslutade med Solsidan & skratt innan jag lite senare travade hem igen i kylan. Jisses så halt! Ett alldelles sprillans nytt Spinningpass är gjort och ska "invigas" imorgon! Tjohoo!
En bra dag. Tar tag i det tuffa och kramar om det. Idag är jag stark.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0