Önska



Jag är lite småstressad, mycket som händer nu men tar det med ro. Om två dagar fyller Ted 7 år!
Ja, 7 år! Kan inte fatta att min lille bebis blivit så stor, han blir mer och mer en stor pojke för var dag som går.

Idag var det tidig muntlig uppföljning i skolan, efter det en liten tripp med Farmor och Farfar. Besökte tippen när vi ändå skulle in till stan igen. Ser inte kul ut när man rensat och det ligger fullt med bråte. Ska ju vara fint till kalas. Vi hann prata lite, och det är skönt att få prata ostört med mina närmaste. Sedan har kvällen spenderats på jobbet. Väl hemma ett litet ryck och sedan en dusch, skriva lista inför kalas och jag tror att jag kommer arbeta som en virvelvind imorgon kväll. Men först jag ska njuta av dagen och vårt äventyr vi ska på!


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis i förskott!:)

Allt bara fint här, med dig också?

2012-05-16 @ 02:31:01
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0