Klockan vaknar

Det är ganska så kul att jag inte kan sova hur länge som helst. Tänk när man var 15 och kunde sova till 12?
Idag vaknade jag som ett stoppljus som lyser rött lite i 8. Skuttade ner, ja jag skuttade och klickade igång kaffet. Tvättade ansiktet, smink är överskattat då det är så varmt känner jag. Tänk vad en fransförlängning kunde gjort. det är det bästa på sommaren! Bara lufta huden mot solen.
Ted har nyss vaknat eftersom jag sitter och trycker på tangenterna och smaskar på kaffet. Skrevit en del om det som komma skall om nu 6 dagar. Pirret i magen blir påtagligare. Men ack så spännande!

Dagen och helgen ska bli superfin enligt meterologen på TV4 igårkväll, söndag skulle "inte gå av för hackor". Bara att ta vara på då det sedan innan midsommar och efter har för vana att regna lite.
Lade sten igårkväll och skyfflade makadam. Klippte gräset och trädgården blir bara finare och finare med lite ansträning. Solen skiner redan skarpt ute och jag vill bara ut ut ut. Idag får vi flickbesök från grannstaden och det ska bli så kul! Hoppas på mycket sol och bad!

Måste berätta....Vet ni vad Lias kallar grannen som oftast går i arbetsbyxor...?
- BOB BOB BOB BOB! (Byggare Bob)
Han tog detta som en komplimang då han är byggnadssnickare!


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack fina du

Hoppas du får en underbar lördag!

2012-05-26 @ 08:56:00
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Fröken M

ha en härlig dag du med vännen !

Vi ska snart packa picknik korgen med godsaker och åka till stranden, Frågan är om det blir årets första dopp ;)

Kram

2012-05-26 @ 09:06:38
URL: http://frokenmela.se
Postat av: johanna ❤

Hejhej Johanna! Vilket fint namn du har måste jag säga!

Jag skulle bli super duper jättejättejättejättejätteglad om du var med i min frågestund som jag har just nu :) ❤

2012-05-26 @ 10:31:09
URL: http://angelabc.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

Ja så skönt att slippa sminka sig ( detta säger jag med skräckblandad förtjusning) ;) måste och färga fransarna, så man får bort den "transparanta tonen" ;) haha!! Morgonpigg har jag oxå blivit eller, blivit var i ta i, hade inget val... Men jag är glad att man inte sover bort alla underbara dagar!! som man gjorde förr ;D Ha en fin lördag nu med eller utan snickisar! Kramis raring <3

2012-05-26 @ 11:03:17
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0