Journey



Har varit hela dagen hos min familj i närliggande "by". Jag och Lena tog en lång PW och jag kan garantera att skorna är super och samtalsämne hade vi gott om. Traggade på som två fnissiga 14 åringar. Underbara Lena. Vi såg minsann en huggorm på vägen. Båda stannar upp och låter herr Orm slingra över vägen. Sedan blir vi rädda för varje pinne på marken. Hua. Väl hemma igen så beställer vi resan den 30 juni...Ska bli så kul att följa med, så skönt att få vara ledig och vara medvetet närvarande en vecka. Slappna av och efter all skola, jobb och tuffa tider ska jag tänka bort. Bara vara och lära känna mina brödrar mer. Alla ser fram emot detta! Jag ska minsann införskaffa mig lite inför resan, men det tar vi på Väla den 17...Stråhatt, bikini, resväska och självklart lite klänningar och smått och gott.
Efter en god middag gick vi ner till Lucas lya ;) Han bjöd på kaffe och vi diskuterade lite viktigt och oviktigt som händer här i världen. Känns som om vi kommer varandra närmare och närmare. En av mina brödrar som jag är ruggigt lik...Ha ha. Vi var hos Lucas länge innan vi tog en promenad hem och bestämde nästa dejt. Hoppas dock att det blir tidigare. Det är fortfarande varmt ute. Sommarvärmen är här. Men var blev våren av? Den försvann med ilfart. Det är ju dock snart Juni månad. Johannas månad, avslutningarnas månad, semstermånad och midsommarmånad. Blommor och bin surrar. Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0