Naken

Känner mig helt näck utan min kamera. Lustig? Nej, tycker jag inte. Vad skulle var och en känna sig naken utan? Jag hade lätt klarat mig utan en tv för att ta ett exempel.
Nu är min trogne tjänare sedan fem fantastiska år tillbaka snart i en annan flickas händer. De lovade att säga till henne att inte repa! Ha ha! Jag ser med spänning fram emot den nya, men ändå saknar My Old black one. Hur kan man bli så fäst vid en materiell sak? Wonder why?
Annars har vi haft en fin dag tillsammans och barnens vårgarderob lite uppdaterad. Mammas med, dock mest ännu fler fina stickade tröjor till fint pris. Ett vackert vårlinne med favoriterna fåglar fick följa med hem. Sedan äter vi strumpor här hemma! Därav strumpinköp....
En glad sväng på stan! Kidnappade med Tina hem. Kaffe, vi och att bara få träffa henne. Jag har läst ut en bok i badet, lackat naglar och bäddar ner mig med ännu en bok nu....


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Jag känner mig oxå HELT naken och expooosed om jag inte åtminstone får ha med mig ngt som kan ta kort!! ;D



Det är liksom mitt liv..till min sambos stora förtret! HAHAHA

2012-03-08 @ 13:59:00
URL: http://annapannis.blogg.se/
Postat av: Karolina, gravid i v. 41 ♥

Åh viken fin kamera! Åh! Puss på dig fina ♥

2012-03-08 @ 14:36:23
URL: http://lillamys.blogg.se/
Postat av: Karolina, gravid i v. 41 ♥

Åh viken fin kamera! Åh! Puss på dig fina ♥

2012-03-08 @ 14:36:27
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0