Sugen på

En C helg närmar sig, tre kvällar på rad och sommaren flyger iväg. Ute är det lite rått och blåsigt här i Norra Skåne. Ingen sol så långt mitt öga kan nå ännu. Enligt meterologerna regn hela helgen och man får väll tro lite på vad dom säger. Pojkarna sover än. Vänt på dygnet? Ja.....Sena kvällar och långa sena mornar. Kanske inte det bästa men dom är ju lediga i över tre veckor till så lite kul får dom små liven ha. Även om jag inte alls tycker om att sova så länge egentligen. Vaknade med ett ryck för en halvtimme sedan. Spenderat en natt hos Lias och GUD så mysigt det är! Lilla goa varma Lias. Vi somnade gott igår i hans säng, som för övrigt är den skönaste sängen i huset...
 
Nu drar jag i mig lite kaffe, drömmer om värme och kickar igång lite bra musik. För ett tag sedan började jag på ett nytt spinningpass. Kanske göra klart det? Sjukt spinning och sugen på lite fysik!
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Saknar inte avd men kan sakna att inte se dig, du var alltid så glad och sprudlande :)

2012-07-15 @ 17:29:54
URL: http://enbititaget.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0