Beachen

Skulle vilja bo vid havet!

 

Åh! Idag var tanken att åter igen besöka Halmstad Äventyrsland...När vi äl kom dit så var kön en mil lång (kändes det som). Nej minsann, jag står inte i den kön med småbarn i detta vädret. Icke sade Nicke. Nana och hennes småpojkar med också på äventyret. Vi körde till Frösakull! Där landade vi trötta och med lågt blodsocker på en restaurang. Vi fick mat i oss och kunde sen tänka klart. Nana valde att köra hem med sina pojkar och Ted. Jag, Pk och Lias gick ner till stranden. En av dom vackraste stränderna i Sverige om man bortser från Kyl och andra stränder nere på Österlen. Där badade vi, solade och njöt av sommarvärmen som så välkommet dök upp. Vattnet var ljuvligt och värmen gassande gó. På stranden kommer min Fine gåendes efter ett dopp. Ja! gissa om jag blev glad över att se henne. Ett och ett halvt år sedan sist, men vi pratar som om det var igår...Alltid mycket att catcha up. Jag blir så glad, varm och säker när jag är med henne. Min fina barndomsvän!

Fick se stugan hon semestrar i och sedan körde vi mot hemmet efter "saftkalas" på hennes veranda. Lilla Nessla fick jag träffa med. Kan man bli annat än kär i den hunden?


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

oförskämt snygg är du!!!!

2012-07-26 @ 11:30:45
URL: http://annapannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0