Gosiga

Små barn. Nu ska jag gå upp och väcka mina små. Ja, hör och häpna. De sover som små grisar på ovanvåningen. Jag har hunnit med en morgondusch, idag snusade jag dock till 8:20. Det var ju så varmt i sängen. Vi ska ta våra cyklar jag och Ted, Lias ska sitta stolt som en tupp i cykelsadeln och turen ska vara ner till Fritids och Dagis. Jag gissar på att vi kommer bli blöta för regnet öser ner. Det blir en kort dag för barnen, men lång för mamma idag igen. Jag hoppas att lite julsaker kanske kan komma ner ikväll då jag jobbar. Som varje år vill jag gärna dansa ut julen då det nya året startat.




Kommentarer
Postat av: Emmy

Vilka fina bilder!!



Ja visst är man less julen nu. Imorgon ska jag ta tag i det här och stöka undan allt :-)

2012-01-05 @ 16:43:55
URL: http://bemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0