Glasklart

Åh, vilken vecka som går i ilfart förbi. Jag kan inte fatta att det ska gå så fort.  Glasklart? Nej men det klarnar mer och mer.

Jag har efter en försovning lyckats att inte stressa. Även om pulsen rusar då man har ont om tid.  Det gick så bra ändå i morse, och jag valde att sitta och bara andas en stund då barnen åt sin frukost. Lias i famnen och snusa så mycket jag bara hann. Jag tror att då man stressar, och vet att när jag stressar så glömmer jag saker och tappar saker ideligen. Får springa upp för trappan flertal gånger för att man glömt något som ska med.
Har skrevit för glatta livet sedan morgon, och nu är det redan förmiddag. Tick tack. Jag ska nog strax gå och kamma mig, eller dra ut flätan som Nathalie gjorde igår & dra fingrarna genom håret. Piffa till med lite rouge och dra på mig annat än en ljuslila Jumpin om jag ska vara respektabel på jobbet. Tvätten ska hängas med innan jag traskar till bussen i vårt regniga januariväder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0