Åh du fina, ni fina.

Tänk att man kan bli kär i en bil?
Ha ha, störtlöjligt. Men nu blev den såld så den fick inte flytta hem till mig. Inte denna fina fina bil. Tänk att man kan hitta en bil till så bra pris. Mina brödrar kan det, och nu kommer jag fortsätta ta experthjälp. Nu letar jag..Med hjälp. Det där med bilaffärer är inget kul och så svårt tycker jag...

Idag har det hänt mycket i vårt badrum. Mosaiken är färdiglagd på golvet och snart allt klinker med lagt. Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi ska kunna börja flytta in diverse atteraljer på lördag.
Jag har spenderat förmiddagen med att flytta ut julen. Den står dock på vardagsrumsbordet, alla tomtar och röda dukar. Lite kvar, vanliga lampor uppe och nu längtar jag efter (som varje gång denna tiden på året) efter färska tulpaner på bordet. Vita helst.
Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat på jobbet med snyggesyster och grymme skötarna. Ha ha!
Nu hemma, landar. Sitter och snurrar håret och har planerat för morgondagen. Hur ska jag få upp barnen? De har ju legat i dvala under lovet. Sovit länge och gått i pyjamas alla lediga dagar. Huvva. Ha ha.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0