- Mammma!

Idag har vi nästan bara varit inne. Huset har fått sig ett litet lyft, nu ska bara all jul ut pö om pö.
Har då tid fanns skrevit på min Årskrönika och Ted har haft Rami här. Lias har varit piggelin hela dagen, och inte sovit alls idag. Varit mycket mammigt men härligt. Idag kallade Lias på mig för första gången med rätt namn:
- Mamma.....mamma...MAMMMMMAAAAAAA!!
Ha ha ha, jag pratade med Patrik samtidigt och även han hörde.
- Ja....vad ÄÄÄÄR DET?
- Mamma?? Mamma??
Jag småflinade och när Lias såg sin mamma så sken han upp även om det var några få minuter sedan vi sågs sist.
 Inte konstigt att han höll på att sitta och somna i min famn vid 18 tiden. Utan sömn på hela dagen. Då blev det bad för Liten. Vi målade lite, sedan gick jag ut på en svettig PW! Med musik i öronen kunde jag nog travat länge till. Jag hade så mycket energi att göra av med och efter en lång varm dusch nu så är jag nöjd med vad dagen har erbjudit. Inte gjort så väldans mycket mer än det som skulle göras. Varvat måsten med mys och lek. Ganska så härligt att kunna göra det innan den riktiga vardagen tar fart!
Har fört över sisådär 320 bilder, har arbetat lite med de munder eftermiddagen. Vilka fina bilder från mellandagarna och Nyår. De vackra kinesiska lyktorna fick jag några klockrena bilder på, likaså alla fyrverkerier. Det är en konst att få en perfekt bild.  Man får ju som sagt varva nytta med nöje med barnens behov.

 

27/12-11


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Fina ni !! Hoppas ni får en skön dag och god fortsättning på det nya året !!Kramar

2012-01-03 @ 10:48:18
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0