Vacker fyller

Hon med ett stort hjärta! En av dem mest omtänksamma jag vet, ett hjärta av guld! Ikväll har vi firat Faster/Syster/Svägerska/Fadder/Gudmor Katarina med blommor och choklad. Hon bjöd på en buffé av diverse plock, sedan hade hon bakat en vacker tårta. Små sockerfria hallonsmarrisar med. Hon är ljuvlig! Ted och Lias älskar Faster "Ina"! Barnen har busat, och vi fick bara med den lille hem som nu sover. Ted blev så ledsen och ville stanna kvar, så han tar taxi med Farmor hem. Jag kan faktiskt inte med ord beskriva hur Katarina med gränslös kärlek tar hand om inte bara barn, utan alla i sin närhet. Denna kvinna är helt otrolig! Kan inte nog överrösas med komplimanger!
Jag lutar mig tillbaka med en vårkatalog nu....Efter en dag som resulterade i både bra träning, date med vän, kaffe och på en dag en nästan helt klart INSU. Nu är det bara en kvar, samt alla praktik uppgifter. Sedan tror jag att jag snart kan call it off med INSU för ett tag iallafall.....Får se vad nästa utbildning innebär...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0