Lever på hoppet

Igår eftermiddag då barnen hämtats så körde vi direkt till en sjö närliggande, fullt med sjöar att välja mellan. Härligt att bo vid mycket vatten! Vi knarrade ut på isen, och skulle se hur tjock den var, samt få lite frisk luft. Ljuset var dovt, förutsättningarna inte de bästa för att få ett bra foto, beroende på vad jag ställde in kameran på. Idag har jag räddat bilder, redigerat bilder och mixtrat och klurat.
Jag skulle kunna sitta i timmavis framför Photoshop. Älskar annorlunda, estetiskt vackra bilder.

"Ibland känner jag mig som en groda utan ben, hopplös"

 

 

Älskade busunge som vi hoppade! Som tokar! Lång slutartid gör bilden väldigt levande...
Eftersom vi började frysa så valde vi att inte frysa ögonblicket helt...


Kommentarer
Postat av: Karolina, gravid i v. 37 ♥

Vilka härliga vinterbilde. Längtar till jag kan vistas ute i kylan, nu när jackan inte kan knäppas är det bara för kallt!



Kram på dig

2012-02-08 @ 19:50:58
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0