Kärleksfull start

;)


En morgon med kärlek, som så många andra mornar. Idag fick barnen "Kärlekssmoothie" till frukost. Rosa rosa av jordgubbar. Tänk färska jordgubbar, mums! En riktig energikick på morgonen. Lias smaskade på druvor, för det älskar han. Ted sade : MUMMMMMSSS mamma!
Sedan satte vi oss i en varm bil och jag sade till Ted....Lyssna nu...
Jag kickade igång Sean Banan och Ted hoppade i bilen! Mamma fixar ;) Han blev så lycklig och sjöng med hela vägen till skolan.
Dagen till ära bär jag mina örhängen som jag fick när jag var liten flicka och redan då tokig i bling bling. Ett par guldörhängen med stenar i format som ett hjärta, från Guldfynd. Jag minns att jag blev så lycklig när jag fick de. De glittrade ju!
Bilen har fått kärlek idag, mattorna är rena...
Kärleksdagen fortsätter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0