Isigt

En kvällspowerwalk idag med. Ut i kylan, gäller att hålla sig på de torra fläckarna. Lias hängde glatt på idag med, även idag somnade han. Men han var ju tvungen att få en dusch, och lite kvällsmål innan han skulle sova gott. Ikväll kommer spotsen up, imorgon kommer elektriker hit och kopplar in elen! Kan knappt fatta detta...

Barnen håller på att somna...Jag sitter nyduschad, och inväntar faktiskt ett program på tv 3...Kurar in mig i min One piece, och har papper till snoret. Vilket glamourliv!
Inte var dag man orkar dra på sig smink, då är det bästa att dra en mössa över huvudet, och vara lika glad ändå. Även om jag alltid känner mig piggare med lika rouge och mascara har detta fått vila idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0