Happy Valentines Day

Rosa och fluffigt, drömmar och fjärilar.

Efter en föreläsning så kom Nana och pojkarna. Inväntade att dagis skulle ringa och säga att Lias vaknat och när de väl ringde for jag som ett skott. Hämtade hem min minste och nu var båda älskade hemma. Vi fikade på min GI vänliga chokladkaka och vispad grädde. Toppat med jordgubbar! Barnen slök och vi mammor tittade på medans barnen verkligen tömde sina tallrikar. - ÅH VAD GOTT!!
Erica och hennes små kom med. Två fina vänner på samma dag, underbart! Erica ringde och sade:
- Haaaaaaaj, KRAM KRAM!
Åh, gulle dig!!! Ems och Tina har jag med haft lite kontakt med idag. Finaste & älskade vänner. Om ni bara visste! Thessan skickade jag till igår och Nattas vackra smile fick jag se innan idag. Guld guld värda!
Efter fikan så åkte våra vänner och det var nu dags att ta itu med kvällsmaten, Hoisinkyckling med sallad på Avokado, Chili, gurka och sugarsnaps. Jag bollade mellan att bara liten och laga mat. Ted var så go! Lias ville bara och han sade att han kunde passa sin bror medans jag lagade mat. Förvisso fick jag springa upp och ner som en yr höna, men jag hann med maten med. Tack älskade unge, du är verkligen fantastisk! En lång saga om Musse och den magiska kappan innan mina små somnade så gott.
- Glad alla hjärtans dag mamma!

 





 

 



 

Pyjamasdags...



Kärlek är något abstrakt som inte går att ta på. Men den känns. Så väl!
Kärleken som barnen ger varje dag är helt utan ord, går inte att beskriva. Det vackraste jag ser är kärleken mellan mina små. Hur de tar hand om varandra redan. Hur Ted så omtänksamt tar hand om sin lillebror..
Hur han sade förra veckan...
- Åh, Lille gubben. Vad stor du blivit!
Hur Lias ser som bror som allt och hur han vill upp i hans famn.
Det får mitt hjärta att slå volter! Inga chokladaskar eller tusen rosor kan mäta sig med det.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

En riktigt HÄRLIG dag !!

Här strålar solen idag - så om det inte blir nåt jobb för min del ( dom har inte ringt än ) hämtar jag hem Viggo och sticker och åker pulka istället !!

KRAMAR

2012-02-15 @ 09:22:20
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Karolina, gravid i v. 38 ♥

Tack snälla:)



Vilken mysig och härlig dag ni såg ut att ha!:)

Kram

2012-02-15 @ 11:54:22
URL: http://lillamys.blogg.se/
Postat av: Eva

Har tyvärr ingen erfarenhet/kunskap om Canon 1100d. Men det finns säkert mycket att läsa om du googlar :) Lycka till.

2012-02-15 @ 19:28:46
URL: http://evali.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Halloj darling !

Eftersom jag inte riktigt har koll på hur många som kan tänkas dyka upp tänkte jag göra det "enkelt" - kycklingfile, potatisgratäng, sallad, bröd och nån dessert !

Vi får väl se om jag kommer ångra att jag sagt att jag ska göra allt själv på fred kväll bär jag förmodligen står och slavar i köket ;)

Kramar

2012-02-15 @ 20:37:31
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0