Glamour den 10 mars

Åh, ja!! Nu är biljetter bokade! Den 10 mars åker jag och min Erica upp & tittar på Melodifestivalen och Finalen i Globen. Frida samt en tös till hänger på. Så då drar vi Roadtrip till Huvudstaden. Så kul! Ska bli spännande att återbesöka Globen i all sin prakt, och se Melodifestivalen förutom på tv skärmen. En sådan grej som jag tänkt att jag velat göra sedan jag var liten tös, och tittade med stora nyfikna ögon. Ser fram emot att få se Loreen live och Dead by April. Sedan får vi se vilka fler artister som man ska se. Hade det inte varit för favoriterna så, men åh så taggad jag är. Jag är helt säker på att Loreen kommer vinna allt. Jag vet inte, bara känner det på mig. Det får tiden utvisa. Spännande. Så då kommer jag vinka med en ballong! Är man tokig i musik så är man. Två evenemang inbokade so far detta 2012. Hoppas på ännu mer musik!

 

Takida & Europes tältturné 2011 i Göteborg. Vilken stämning i det stora tältet! Snart ska jag se Takida igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0