Girls best friend

image description

Man ser att snön föll...Dessa vackra vita flingor!

En helkväll ute igår, Thessan hade så fint i sin lägenhet och det var så kul att träffa Josefine igen! Underbara systrarna W! Hon är helt fantastisk min Thessan! Tycker bara mer och mer om henne för var gång vi träffas. Så omtänksam och godhjärtad! Väl på väg till Harrys föll snön och lillasyster W skjutsade oss till dansgolvet. Det var knökafullt på dansgolvet, och vi spenderade en del av tiden i baren med att bara prata. Blev några svängom, lite Pitbull och Rihanna fick mig att hoppa. Men ingen Loreen, ha ha. Som jag hade hoppats på det! Väl hemma efter en promenad i kylan kom vi i säng trötta vid fyra tiden. Hohoho. Ha ha ha. Vaknade imorse pigg och sugen på frisk luft. Tackade Thessan för allt och tog sedan en promenad hem till Min Älskade Tina! Vi pratade i timmar och underbart att få egentid med min fina. Blev hämtad och resten av dagen har vi inte gjort ett jotans dugg. Barnen tog en powernap, gjorde minsann vi med. En skön söndag med inga måsten, utan bara det vi kände för att göra. Nu väntar Vampyrerna Damon och Stefano runt hörnet!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0