All over the place

Är verkligen känslorna idag!

Det blev chokladmousse och skålning för en liten Sessa!
Även firande av att nu är det lite mer sportlov ikväll och imorgon då jag är ledig med mina små. Ted har så gärna velat vara hemma, snart snart är jag klar med plugg för denna gången! Vi tog en cykeltur jag och Ted. Fick lite tid bara jag och han. Han pratar allra mest då vi är ensamma jag och han. Så mycket han funderar! Så härligt att cykla och Ted sade:
- Åh, det var skönt att komma ut och cykla bara du och jag mamma!
Nöjd med chipspåse och gottis traskade han in och ser på film nu med sin lille busige bror. Som faktiskt han med tittar lite, fast att han springer lite mellan varven. Blir ingen pulkaåkning som jag hade tänkt imorgon, ingen snö kvar alls nästan. Kanske något vårigare?

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0