Känns att

Jag lever efter idag...

 

Åh min skapare vad jag är mör i kroppen. Jag började morgonen med att klyva. När Farmor och Farfar kom var jag redan i full gång. Sedan 10:00 med en "rast" då jag lagade lunch har jag arbetat till 17:30! Jag vet inte hur många kärror ved jag kört, hur många vedbitar jag burit eller hur många jag lavat. Åh, vilket pass! Ont i kroppen, eller inte ont men "matt". Jag känner muskler jag inte brukar känna. Barnen har lekt med Farmor, tetats med varandra och haft en fin dag. Lias ville vara utan blöja. (Nu kommer det) Men roade sig med att kissa i fillingarna. Precis efter dom gudomliga bilderna på honom togs. Han apade sig riktigt framför kameran idag. På framsidan har Pk jobbat och det har blivit riktigt fint. Så huset har fått sig ett ryck nu i dagarna två och imorgon går vi in på dag tre.

Alla goda ting är tre säger dom ju....


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Så härliga bilder!!

2012-08-04 @ 22:07:23
URL: http://annamalinsrum.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll snäckan..Nästa söndag ska jag och min vän stå på barn loppis på folkets park & får hoppas att man blir av med något..fina bilder..kram kram

2012-08-05 @ 18:28:55
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0