I my mind

Mycket

Denna dagen kommer jag ta till massa som ska göras, skötas. Även om jag så gärna hade velat jobba lite mer. Det känns inte kul alls att gå ner på 50% nu igen nästa vecka. Det är ju inte rikigt jag. Jag är en energiknippe som tycker om att ha och göra. Jag håller mina tummar för större behov. Tar tag i att söka andra vingar med. Det är dock detta jag vill göra. Ingen tvekan om det. Ska jag ta och söka enskilda kurser kanske? Men det känns även det lite meningslöst med tanke på att hösten kommer behöva min hjärna till annat och jag som sagt vet vad jag vill läsa och göra.  Så morgonen har bestått i telefonsamtal och kommer fortsätta med detta. Patrik är hemma och sjuk idag, både han och Ted är dåliga. Så det är bara jag och lill knottet vakna. Lias sitter som fördjupad i tvn med sin macka i knät. Mamma far runt som en yr höna och strukturerar upp dagen. Lite nervöst i magen är det allt. Så fort daggen har lagt sig så är det verkligen dags att gå ut och klippa gräset igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0