Here Kitty kitty



Come Kitty kitty...

Innan jag slöt mina grönar igår så hade jag ett katthuvud i min hand. Så varm och luden. Jag sov som en sessa inatt. Vaknade av klockan med snoozade. Så varmt under täcket. Sedan hörde jag små trippande steg. Lias som vaknat och kom för att säga godmorgon. Han och Luna gosade i sängen för fullt. Ganska så kul att Ted & Izor är så goda vänner. Medans Lias och Luna är goda vänner. Båda har sin favorit, gäller då både pojke och katt.
En kopp kaffe har startat mitt piggapåsig. Jag räknar ner terminen och räknar ner inför kommande resa. Jag räknar ner till prov och avslutning. Jag kliver snart ut i en ny verklighet. Låter filosofiskt? Jo, men det är ju sant. Som sagt innan ett nytt kapitel i livet.


Kommentarer
Postat av: AnnaPannaA

VADÅ 20 grader???? Nere hos dig eller?? ;D

2012-04-23 @ 13:48:53
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0